Vremurile bune

Standard

Stateam si ma gandeam zilele acestea la vremurile copilariei mele si cum ai putea sati aduci aminte mai bine de ele decat ascultand melodii din vremea aceea. Ce vremuri , ce trupe erau la vremea aceea , ma refer in special la cele romanesti. De ce s-a ajuns astazi sa se cante numai in limba engleza? de ce oare consideram versurile in limba romana puerile ? suntem oare mai cooli daca cantam in engleza , avem mai mare succes ? Asta nu dovedeste decat cam cat de prosti suntem noi romanii in general, habar nu avem ce inseamna conservatorism si preluam ca dobitocii moodelele internationale ( ca ci is de succes) . Asadar va pun o la dispozitie o serie de melodii iubite de noi la acele momente si de ce nu chiar si acum . Haideti deci sa ne transportam cu 10 -15 ani in urma in vremea copilariei noastre.

Si acum cateva melodii internationale (readuse in memoria mea cu ajutorul lui STAF ) :

12 responses »

  1. Articol de nota…
    Bravo , asta e unu din cele mai bune articole postate pana acum…
    Sa devenim un pic nostalgigi amintindu-ne de timpurile nu de demult in care ne bucuram de melodioasele versuri bine asezate pe negativ…

  2. Ascultandu`le , chiar am un sentiment de regret ca marea majoritate din formatiile de mai sus s`au destramat ! Aveau succes ! Si totu s`a dus din nevoia de a face cat mai multi bani pe urma melodiilor in lb engleza , uitand totodata ca succesul si l`au format cantand in lb romana . Trist ! Chiar mi`e dor :-<

  3. Eiii tinerete,cum spunea bunicul,uite cum ani pe langa noi recunosc vremuri bune si
    copilarii fericite pacat ca s-au scurs asa de rapid ,tot raul spre bine.Parca tot suna
    mai bine o voce romaneasca aflata la tineretea anilor inocenti ai postcomunismului
    decat una amestec nefiresc intre cultura muzicala a capitalismului si ramasitele
    culturi postcomuniste,asta fiind doar o tranzitie,mai tarziu copiind cu fidelitate o muzica
    fara personalitate alcatuind un muzeu contemporan al unor stereotipuri americane,

  4. Frumoss articol! c cool eram knd dansam p melodiilea astea j l fredonam!….Knd ascultam melodiile astea nu jtiam de griji!!…ce frumoss….a treqt atat timp…insa imi amintesc park ar fi fost ieri….erau intr’adevar frumoaaseee…j n bucurau atat p noi kt j p parintzii nojtrii…

  5. Buna seara,Adrian-Petrisor!Imi place blog-ul tau!Asemenea-al lui Staf!Vorbesti/scrii despre limba romana(„limba romana,patria mea”…).Da,cum s-ar zice,mare lucru cu limba noastra romana!Cat despre muzica,din ceea ce enumeri,mi-e dor doar de Genius!Insa,din aceeasi categorie/a bunelor formatii romanesti( nu demult destramate),mi-ar mai fi dooor de Bosquito,imi placeau N&D si o anume varianta din Suie Paparude,mi se pareau plini de talent baietii aia din Republica Moldova/cu pupaza din tei…/,carora gloria le-a luat mintile pana la auto-dizolvare…Scrie mai des!Succes!

  6. Formatii de aur . Am crescut pe aceste melodii, de la 10 – 11 ani cand fredonam cu un spray in mana,melodiile formatiei Genius era cred cea mai iubita formatie la vremea acee,.iar putin mai taziu pe la 15-16 ani „ADOLESCENTA”plangeam pe melodiile formatiei N&D. Vreau sa plang……… De tine sa uit… Vreau sa uit. Bravo! Ai reusit cu aceste melodii sa ma emotionezi….Mai tii minte cand dadeam concert in fata blocului??? =))

  7. Felicitari..faci niste articole minunate, foarte interesante si cu mult rost. Reusesti sa ne aduci aminte de vremurile bune..Tine-o tot asa. Felicitari inca odata

Lasă un răspuns

