Protest la Navodari

Standard

Trezindu-ma ca in fiecare dimineata nevoit fiind sa merg la scoala pentru a fi educat ca mai tarziu sistemul , minunat de altfel, se isi faca ceva…. in scoala mea si sa imi spuna ,, marsh de aici” , am deschis televizorul ca in timp ce ma imbrac sa urmaresc stirile . In fine dupa cateva stiri carora nu le-am dat nici o importanta ele doar stocandu-se , aglomerandu-se in subconstientul meu am auzit deodata ,, Protest mai putin obisnuit in aceasta seara la Navodari ” imediat am fost captivat de titlu , in gandul meu contemplam la situatie ,, woau am facut si noi un protest sau ce ” . Deci mai exact niste oameni care s-au dus ei de la ei de acasa asa ca sa ce ? in principiu sa faca caterinca si panarama ca doar de Traim in Romania.

Mie mi s-a parut genial cum chinuiau si maltratau  saracul cal incercand sa traga masina cu  el prin centru . Deci recapitulam ! Niste baieti au iesit aseara in centru pentru a face cica un protest nu ? iar scopul fiind care ? ieftinirea carburantilor ? asa si ceea ce s-a realiazat a fost ? a da stai ca stiu seminte cola si caterinca binenteles si ca bonus o aparitie la tv . Ca vorba aia caterinca o fac in fiecare zi da aparitia pe Pro TV  poate fi o data in viata.  Vorbind cu un prieten despre cele intamplate l-am intrebat ,, Asa si ce au rezolvat ?” la ca el ,, pai ce ma ce a fost frumos au ras ” ahhhhhhhhh da asta explica totul :))). Eu nu stiu zau eu cred ca noi meritam si mai nasoale de atat zau, mai sunt si cretini care spun ” pai ce daca s-a scumpit ca eu n-am masina ” pai bine ma boule dar painea, zaharul, uleiul in principui alimentele pe care tu le consumi alea cum fac ele de apar asa in rafturile magazinelor ? se teleporteza este ?

Oricum protestele de genu hai sa ne adunam sa radem si sa facem caterinca sa fim filmati si dati pe un post national nu ajuta pe nimeni. Daca vreti sa faceti cu adevarat ceva eu am propus o idee mai viabila intr-un post anterior , asta cu dusu la benzinarie si protestatul cu monede nu face alceva decat cel mult  sa inebuneasca casiera de atata numarat la maruntis nimic mai mult.

http://stirileprotv.ro/stiri/social/protest-impotriva-scumpirii-carburantilor-si-a-inhamat-calul-la-masina.html

5 responses »

  1. Da varule e un subiect la care ai bine venita mea onoare de a-mi impune punctul de vedere la acest subiect./Pot spune k nu a fost gandit lucrul de a aparea la televizor ,dar modul de a face caterinca a fost principalul motiv/trb sa recunosc as fi contribuit si eu acolo cu partea mea de amuzament :)/Iar daca a existat vreo intentie de a face protest ar fi degeaba… Asa mai facem si noi haz de necaz sa mai uitam de probleme .

  2. Sunt total de acord cu Petrica …pentru ei asta e un nimic..ei dau tunuri de milioane de euro …chiar credeti ca daca va duceti sa puneti de 10-20 -30 bani combustibil rezolvati ceva ?:)) parerea mea e ca faceti tam-tam degeaba…nu va baga nimeni in seama…pt ca asta e Romania…!

  3. In …sobra relatare ProTv despre…dramatica atitudine …civica /de viata si de moarte/a unor navodareni,singurul care conteaza se exprima in ideea-Dar cu calul ce-ati avut?

Lasă un răspuns

