Bulgaria

Standard

Ieri am fost intr-o vizita in Bulgaria si trebuie sa va marturisesc ca mi-a placut. A fost o experienta extraordinara , este prima data cand am iesit din t

Aici este drumul national 29 , fotografia este facuta imediat cum am trecut granita. Drumul duce spre Dobric , pot remarca calitatea drumului ,cel putin acesta, mult mai bun decat la noi.

 

Aici am surprins orasul Dobric vazut dupa centura acestuia. Este un oras destul de trist dupa parerea mea  dar totusi este un orasel micut de provincie. Daca as face o cumparatie intre Dobric si un oras de privincie din Romania nu e absolut nici o diferenta.

Aceasta este o imagine dupa autostrada A2 a Bulgariei . Suntem aproape de intrare in Varna .

„Varna Tower”

Au si eu Carrefour-ul lor :)))

Peisaje tipice in Varna. Dupa cum vedeti un oras dragut!

Coca-Cola bulgareasca :)) .Poza realizata intr-un supermarket de cartier din Varna in care am incercat sa cumparam cate ceva dar surpriza nu primeau nici lei nici euro doar leva , asa ca am ramas doar cu poza :))

Flota Bulgareasca iesita la pensie.

Deci dupa cum bine v-ati dat  seama acesta este mult vestitul litorar bulgar. Va pot spune ca nisipul este incredibil de fin iar apa mult mai lina ca in Romania, ca sa numai vorbim de peisaj care nici nu se compara.

Niste baieti jucau polo, semn ca nu era nici foarte frig , erau in jur de 9 grade celsius destul de bine tinand cont ca suntem in februarie.

Aceasta a fost dragii mei calatoria mea de o zi in Bulgaria. O experienta incredibila credeti-ma pe cuvant. Ceea ce m-a surprins in mod special este ca foarte multi bulgari stiau romaneste.

 

3 responses »

  1. Ba Adriane:
    1. Nici nu ai inceput bine articolul ca ai si vorbit urat despre tara de provenienta , si este cu atat mai grav incat marchezi exact momentul abandonului pamantului romanesc si startul spre critica locului din care provii.
    2.Incomparabil cu peisajele de la noi adica ? Ce man ai ajuns la Miami?
    3. Cola cu litere in alfabetul kirilic :)))))))))))
    4. Zici ca lucrezi la o agentie de voiaj ne prezinti orasul asa cum e cu : avioane, masini, autostrazi, towere si alte chestii tari :))
    5. Mi-e lene sa mai scriu un articol pe cinste Ady tine-o tot asa…

Lasă un răspuns

