Copilul 90’ilor

Standard

M-am decis sa scriu acest post in memoria copiilariei noastre, a celor care am crescut in anii 90′.
Contrar a ceea ce ar spune copii din ziua de astazi noi „Copii 90’ilor” am avut o copilarie minunata, desi nu am avut multe lucruri de care copii din ziua de azi se bucura. Bucuria noastra se afla in lucruri simple precum guma „TURBO” . Nimic nu ne poate lua acum amintirea acelor fericiri, adevarate fericiri.Imi amintesc si acum cum ne petreceam timpul in fata scarii „cu gasca” si jucam o multime de jocuri chiar daca cativa vecini mai uraciosi ne goneau. Acum dintre cele atatea jocuri nu-mi mai amintesc decat vag doar de cateva precum „9 pietricele” , „ascunselea”, „baba oarba” si „cucii”. Noi n-am avut calcuratoare pe care sa jucam jocuri cu inalta rezolutie insa ne-am distrat mult mai bine decat o fac copii din ziua de azi care uneori pierdandu-se in mediul online pierd contactul cu realitatea si numai comunica „tête à tête” cu nimeni.
Viata pentru noi era simpla atunci, curata , nu aveam cunostinta cu realitatea urata a vietii si „homunculii” cu care aceasta se hraneste. Noi cei care nu aveam Iphone dar aveam o consola „Terminator”,o copie a mult mai cunoscutei „Nintendo” , ne distram si cunosteam adevaratul sens al cuvantului „FERICIRE”.
Astazi fericirea a devenit sinonim cu banul si din pacate e ceva ce nu vom mai putea schimba. Noi cei care nu am primit niciodata cadouri scumpe si ne bucuram de lucrurile cele mai simple, noi trebuie sa schimbam mentalitatea generatiei noastre mai tinere si sa punem stalpii unei societati pe care aceasta tara nu a avut-o din pacate niciodata, o societate bazata pe bun simt!

3 responses »

Lasă un răspuns

