Iubire…

Standard

Un cuvant  care nu imi trezea nici un sentiment pana in urma cu vreo doua luni si jumatate. „Iubire”, suna abstract, nu mi se inmuiau picioarele cand il auzeam dar nici nu ma intriga in vreun fel, imi lipsea cu desavarsire sentimentul asta sau mai bine spus se afla intr-o stare latenta,de hibernare, adanc ascuns acolo in „pesterile sufletului meu”. Am crezut la un moment dat ca poate nu sunt eu capabil in a dezvolta un astfel de sentiment ca desi mi s-a spus „te iubesc” eu l-am receptat ca un zid, rece, imobil si nu am fost capabil sa raspund inapoi la fel. Ma simteam nevindecabil…dar totul a luat o turnura de 180 de grade in viata mea, ai aparut TU si dintr-o data totul s-a schimbat. Sentimente moarte sau mult mai corect spus nenascute au iesit la suprafata, au strapuns prin peretii adanci si grosi ai sufletului meu izbutind sa-si croiasca drum catre inima ta.

Totul pt mn a inceput intr-o seara magica de Halloween, o noapte a spiritelor, a vrajitoarelor, a magiilor,a ezoterismului. Desi iti purtam un anumit sentiment din prima zi in care te-am cunoscut, in seara aceea m-ai vrajit si sentimentele mi-au devenit tot mai clare. Imi amintesc primul sarut pe care ti l-am oferit, mi-am cerut scuze pentru ceea ce aveam sa fac, te-am sarutat si totul s-a schimbat. Sentimente ascunse,inchise, schinguite toate au iesit la lumina si mi-au inundat intreaga fiinte. Dar cat de frumoase erau aceste sentimente, picioarele imi tremurau si parca gravitatia nu mai era atat de puternica incat sa ma tina pe pamant, inima si-a accelerat bataile, iar stomacul il simteam ca si cum o mie de fluturi zburau prin el. Toti anii in care m-am straduit sa inteleg iubirea, sa inteleg cum te poti atasa de o persoana atat de mult incat acea persoana sa devina la un moment dat cea mai importanta din viata ta, si totul mi-a devenit clar intr-o secunda. O secunda, un sarut, un sarut magic cum nu mi se intamplase cu nici o alta fata. 

Am inteles atunci totul si usor usor am invatat sa te iubesc, sa te apreciez asa cum meriti si ai meritat-o dintotdeauna. Au trecut doua luni si jumatate de cand sunt mai fericit pe zi ce trece, de cand te iubesc si ma trezesc dimineti cu zambetul pe buze, doua luni si jumatate in care te-am facut sa zambesti dar te-am facut fara sa vreau sa si plangi, sa suspini desi ti-am promis ca nu te voi face sa suferi niciodata, doua luni si jumatate in care am trait cele mai frumoase clipe din viata mea alaturi de tine,amintiri adanc impregnate si pe care nu le voi uita niciodata.

Te iubesc, te iubesc asa cum esti, pentru cine esti, te iubesc cu bune si cu rele cu calitati si cu defecte si nu las sa treaca o zi fara sa iti spun lucrul asta. Nu vreau sa te mint sau sa te ranesc in mod voluntar vreodata, mi-e dor de tine Indiferent ca e un minut,o ora,sau o zi de cand ai plecat de langa mine..deja incepi sa imi lipsesti.Ti-am spus-o mereu si am simtit-o mereu.
Poate ca uneori chiar pare imposibil,dar crede-ma ca nu e. Urasc sa te vad plecand de langa mine. Stiu ca trebuie,dar nu inseamna ca imi place…
Vreau sa imi poti fi mereu aproape,nu doar teoretic vorbind.
Vreau ca sa te sarut oricand imi doresc asta [adica…cam tot timpul:-? ].
Vreau sa adorm cu tine in brate si sa ma trezesc tot cu tine in brate…
Vreau sa iti spun ca te iubesc si sa te sarut in fiecare zi
Ideea e ca vreau sa fiu langa tine cat mai mult .Niciodata nu a fost si nu e deajuns timpul pe care il petrecem impreuna..nu pentru mine.
Ador sa te vad zambind,ador sa te fac sa razi,sa te privesc in ochi si sa iti soptesc ca TE IUBESC!
Ador pur si simplu sa te stiu aici langa mine si nu vreau sa iti mai dau drumul…TE IUBESC!

 

2 responses »

Lasă un răspuns

